Reis maailmalõppu e. m.o.t.t.

sorvespeed2
Reis maailmalõppu ehk m.o.t.t.
Reis maailmalõppu ehk eesti meistrivõistluste teine etapp ühepäeva kiirussõit toimus möödunud laupäeval Saaremaal Sõrvesäärel, kus lõpeb meile teadaolev maailm.
Eks algul võistlusteadet lugedes kippus kahtlus hinge, miks just seal. Nüüd peale võistlust on heameel kasutati ära viimane võimalus, ühtlasi elimineeriti kümmekond võistlejat, kellele see kauge reis tundmatusse käis üle jõu. Tuul tuuleks olud olid kõigele ühesed ja oleks polekseid pole olemas, ikka loeb muhv purje ja laua vahel ehk sitast saab saia, aga süüa ei kõlba.
Saarde sõiduks kasutasime nn. „matrjoska süsteemi”, kõigepealt mina autoga tommi juurde, sealt Tommi bussiga edasi Lihulasse ning kama Valde bussi, hiljem vastupidi. Üllatus oli ülesõit praamiga, eelnevalt olime lugenud ja kuulnud õuduslugusid vajuvastveest ja viljandi paadimehest. Tegelikkuses oli ainult pealesõit ja mahasõit, tagasitulles sama ei midagi hullu.
Säärde kohalejõudes puhus raju kirdetuul ei tekkinud kahtlustki, rigasime kribinal krabinal viiesed purjed. Üllatav oli suur osalejate arv, õnneks sai ka suur speedikama valmis pandud 90l. laud ja 6,3 puri. Nii oligi kell tiksus võistluse algust ja tuul kukkus ära, mis teha tuli sõita sellega, mis on. Võistluse käigus tundus omale, et olen kõige viimane, enamus aega lihtsalt tiksusin põlvist saadik vee all. Üleliia ei rapsinud, Tsonn maakera suuruse purjega glissas enamus aega ja liikus päris hästi, väga hästi liikus ka Annika meie pwa täht. Temal muidugi oli eelis, kohale tõi teda eralennuk, kama rigas isa, teised olid kindlasti pikast sõidust väsinud.
Hea päev oli ka Z-ile, enamus võistlejad vigastasid või said oma uimedest lahti.
Nüüd on tuuled otsa saanud ja maa külmast valge. Oli hea speediaasta, kokku tuli üle 50 „speedipäeva”, mil sai kepsu ja speedikamaga sõita, kus tulemused ulatusid üle 60km/h.. Keskmiselt tuleb ühe sõidukorra kohta ligikaudu sadakond kilomeetrit, nii et ei saa väita, et eestis ei saa glissis sõita(60km/h). Praegu paistab nagu muinasjutus „ees valgus, taga pimedus” 🙂

Ah-jaa, mis mott. Enamus teist ei tea, et emv kiirussõidus pildis olla peab teie perekonnanimi sisaldama täheühendit KA. Nii on läbiaegade olnud seal sellised nimed nagu Kaasik, Kask, Kasenurm, Kaar, Kaju, Kattai, Kajakas, Kaldoja. Tõsi vahel harva on mõni teine täheühend läbikäinud, et siis kustuda st. erand kinnitabki reeglit 🙂jackass

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga